CONTACTEER

ONS

Wanneer start de ticketverkoop?

De ticketverkoop start op 1 December 2023 om 20u

Ik heb een ticket besteld maar nog niet ontvangen?

Tickets worden meteen gemaild nadat de bestelling voltooid is. Het wandelticket wordt gemaild naar het mailadres dat ingegeven is bij de deelnemer. Kijk ook zeker je SPAM / ongewenste mail folder na.

De Molse 60 is uitverkocht. Is er een wachtlijst?

Wij hebben zelf geen wachtlijst. Alle mensen die toch niet kunnen deelnemen kunnen hun ticket te koop aanbieden via Ticketswap.

Hou dus zeker deze site in de gaten om nog een ticket te bemachtigen.

Moet ik de ontvangen tickets afdrukken?

U kunt op twee manieren uw ticket tonen bij het evenement wanneer daar om wordt gevraagd. U kunt het ticket printen of u kunt de barcode op uw smartphone tonen. Zorgt er bij het printen voor dat de gehele barcode geprint wordt en er geen delen van het papier af vallen. Wanneer u het ticket op uw smartphone toont, zorgt dan dat de hele barcode in beeld is en zet de helderheid van uw telefoon iets hoger.

Kan ik mijn gekochte tickets annuleren?

Gekochte tickets kunnen niet geannuleerd of terugbetaald worden. U kan wel uw ticket doorverkopen via Ticketswap.

Ik kan onverwacht toch niet deelnemen, wat kan ik doen met mijn ticket?

Gekochte tickets kunnen niet geannuleerd of terugbetaald worden. U kan wel uw ticket doorverkopen via Ticketswap.

Ik wil graag mijn ticket downgraden (bv: ik heb een ticket voor 60km en wil maar 30km wandelen)

Gekochte tickets kunnen niet geannuleerd, terugbetaald of gedowngrade worden. Dit door de servicekosten die wij betalen aan de ticketprovider en de voorbereidingen die wij doen op het aantal deelnemers per lus. U kan wel uw ticket doorverkopen via Ticketswap. U kan ook perfect met een ticket van de 60km starten op de 30km. We raden dan wel aan de starturen van de wandeling te volgen die u wenst te doen. We kunnen GEEN vergoeding geven voor een downgrade van een ticket.

Ik wil graag mijn ticket upgraden (bv: ik heb een ticket voor 30km en wil maar 60km wandelen)

Neem hiervoor contact op via info@demolse60.be

Ik ben lunch vergeten te bestellen, kan ik dit nog nabestellen?

Dit kan gewoon via de webshop. Je krijgt een aparte voucher voor de lunch.

Mogen honden mee op de pendelbus?

Ja, honden zijn welkom op de bus zolang ze aan de leiband zijn.

Zijn er GPX bestanden beschikbaar van de wandeling?

Neen, wij beschikken niet over GPX bestanden om in te laden in de GPS.

Kan ik met een camper of mobilehome overnachten op De Molse 60?

Er zijn geen plaatsen voorzien door de organisatie voor een camper / mobilehome. Op het zilvermeer hebben ze wel een camping waar je eventueel terecht kan: https://www.zilvermeer.be/overnachten/camping.html

Ik wandel de 30km - kan ik vroeger starten dan het aangegeven uur?

Onze posten gaan open op bepaalde uren. Hierdoor kan het dus zijn als je vroeger start dat de bevoorrading nog niet open is. We raden dus aan om pas vanaf 09u te starten aan de wandeling.

Heb je andere vragen of opmerkingen. Gebruik dan onderstaand formulier om ons te contacteren.

CONTACT

EVENT ADRES

De Maat 4,  2400, Mol 

FACTURATIE ADRES

Heuvelstraat 20, 2400 Mol 

SOCIAL

CONTACTINFORMATIE

info@demolse60.be

BANKREKENINGNUMMER

BE76 7340 7194 3895